Türkiye’de
özel bankalar arasında Yapı Kredi önde gelenlerden bir tanesidir. Bunda
sağladığı hizmetler ve sorun çözmedeki hızın büyük etkisi vardır. Yapı Kredi
bankası sağlamış olduğu çeşitli ürünlerle müşterilerine bankacılık konusunda
kaliteli bir hizmet vermeyi amaçlamaktadır.
Alışverişlerde kredi kartı kullanımının giderek artmasıyla artık pos cihazı bulunmayan iş yeri kalmamıştır. Birçok müşteri nakit para vermek yerine ödemelerini kredi kartı ile yapmaktadır. Bu nedenle iş yerleri kendilerine uygun bankalardan pos cihazı hizmeti alarak müşterilerine ödeme alternatifi getirmişlerdir.
Yapı Kredi Pos Destek Hattı Hizmeti
Veriyor
Yapı Kredi
bankasının pos cihazını kullanan işletmeler zaman zaman bazı sorunlarla
karşılaşmaktadır. Dijital bir cihazın çıkardığı sorunların tespit edilmesi için
uzman bir kişiye danışılması gerekmektedir. Pos cihazlarında işletmelerin
yaşadığı sorunların çözümü için Yapı Kredi tarafından bir destek hattı kuruldu.
Yapı Kredi
bankasına ait bir pos cihazında sorun yaşanması durumunda 444 0 448 numaralı
telefon ile irtibata geçilebilmektedir. Destek hattı görevlileri tarafından
sorunun çözülmesi için gerekli çözümler yerine getirilecektir. Ek olarak
internet üzerinde yapı kredinin pos destek hattı için oluşturduğu bir web site
bulunmaktadır. Buraya başvurarak da pos cihazında oluşan sorunlar kısa sürede
çözüme kavuşacaktır.
Yapı Kredi Pos Destek Hattı Ne Tür
Hizmetler Veriyor?
Pos cihazı
genellikle müşteri kartı için yetersiz bakiye, geçersiz kart, çalıntı kart,
işlem arızası, çağrı yapmama gibi arızalar verir. Bu arızalar pos cihazından
kaynaklı olabileceği gibi kartın kendisiyle alakalı bir durumda olabilir.
Birkaç kere denemekte fayda olacaktır. Sorun çözülmezse pos destek hattı
aranmalıdır. Destek hattındaki uzman kişiler tarafından sorunların çözülmesi
için işletmeye yardımcı olacak ve gerekirse arıza onarım elemanlarına işletmeye
yönlendirecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder