30 Eylül 2017 Cumartesi

Yapı Kredi Pos Destek Hattı

Türkiye’de özel bankalar arasında Yapı Kredi önde gelenlerden bir tanesidir. Bunda sağladığı hizmetler ve sorun çözmedeki hızın büyük etkisi vardır. Yapı Kredi bankası sağlamış olduğu çeşitli ürünlerle müşterilerine bankacılık konusunda kaliteli bir hizmet vermeyi amaçlamaktadır.

Alışverişlerde kredi kartı kullanımının giderek artmasıyla artık pos cihazı bulunmayan iş yeri kalmamıştır. Birçok müşteri nakit para vermek yerine ödemelerini kredi kartı ile yapmaktadır. Bu nedenle iş yerleri kendilerine uygun bankalardan pos cihazı hizmeti alarak müşterilerine ödeme alternatifi getirmişlerdir.

Yapı Kredi Pos Destek Hattı Hizmeti Veriyor

Yapı Kredi bankasının pos cihazını kullanan işletmeler zaman zaman bazı sorunlarla karşılaşmaktadır. Dijital bir cihazın çıkardığı sorunların tespit edilmesi için uzman bir kişiye danışılması gerekmektedir. Pos cihazlarında işletmelerin yaşadığı sorunların çözümü için Yapı Kredi tarafından bir destek hattı kuruldu.

Yapı Kredi bankasına ait bir pos cihazında sorun yaşanması durumunda 444 0 448 numaralı telefon ile irtibata geçilebilmektedir. Destek hattı görevlileri tarafından sorunun çözülmesi için gerekli çözümler yerine getirilecektir. Ek olarak internet üzerinde yapı kredinin pos destek hattı için oluşturduğu bir web site bulunmaktadır. Buraya başvurarak da pos cihazında oluşan sorunlar kısa sürede çözüme kavuşacaktır.

Yapı Kredi Pos Destek Hattı Ne Tür Hizmetler Veriyor?


Pos cihazı genellikle müşteri kartı için yetersiz bakiye, geçersiz kart, çalıntı kart, işlem arızası, çağrı yapmama gibi arızalar verir. Bu arızalar pos cihazından kaynaklı olabileceği gibi kartın kendisiyle alakalı bir durumda olabilir. Birkaç kere denemekte fayda olacaktır. Sorun çözülmezse pos destek hattı aranmalıdır. Destek hattındaki uzman kişiler tarafından sorunların çözülmesi için işletmeye yardımcı olacak ve gerekirse arıza onarım elemanlarına işletmeye yönlendirecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder